arrow_drop_up arrow_drop_down

Strategiegesprek

Helderheid + Focus + Executieplan= Succes

Veel ondernemers realiseren zich op enig moment dat er te veel op hun bordje ligt.  

Ze willen groeien met hun bedrijf, meer omzet, meer klanten en meer overzicht en rust. Maar ze weten niet hoe en waar ze moeten beginnen. Is dit herkenbaar voor je?

Steeds meer ondernemers hebben hierdoor behoefte aan een rechterhand, een sparringpartner. 

Als online business experts hebben we heel veel soorten vraagstukken voorbij zien komen. Als geen ander begrijpen we waarom je een sparringspartner kunt gebruiken. Dat is juist de reden waarom we dit zijn gaan doen. Laat ons je daarom helpen en vraag een strategie gesprek aan.

Plan nu een strategiegesprek in >>>


Herkenbaar?

  • Snak jij naar overzicht in je bedrijf?
  • Wil je meer rust in je hoofd?
  • Wil je dat een online business expert met je meedenkt wat de volgende stap is voor je bedrijf?
  • Loop je vast en heb je begeleiding nodig bij het zetten van de volgende stappen?
  • Merk je dat je niet meer verder kunt groeien met je bedrijf omdat je kennis mist?
  • Heb je te veel focus op kosten en te weinig op omzet?
  • Wil je meer omzet en winst, maar weet je niet hoe?
  • Doe je nog teveel zelf?

Met de juiste hulp kun jij weer ondernemen met meer plezier, focus in je werkzaamheden en groei in je bedrijf. Laat ons je helpen met de juiste bedrijfsstrategie, focus, een hogere omzet en winst te realiseren?

Je bedrijf slim en snel laten groeien?

Bedrijfsfundament

Voordat je een huis bouwt zorg je dat er een stevige fundering onder ligt. Een fundering waar je op kan vertrouwen, en letterlijk op kan bouwen. Hetzelfde geldt ook voor een bedrijf.

Een sterk bedrijf rust op sterke fundamenten!


Allereerst nemen we de basis van je bedrijf onder de loep. We kijken naar jou als persoon. Wie ben je in je bedrijf? Wat is je toegevoegde waarde? Wat is je missie en visie? Waar sta je nu? Wie is je doelgroep? Wat is je aanbod? Wat is je businessmodel?  

Marketing

Marketing is mensen blij maken met jouw producten en diensten, je creativiteit en intelligentie. Hoe heb jij tot nu toe jouw klanten bereikt? Wat doe je specifiek om je boodschap te verspreiden? Waar hangt het laag fruit en zijn er quick-wins te behalen? Hoe zorgen we voor een onderscheiden vermogen, zodat klanten naar jou toekomen?

Sales

Veel organisaties richten zich teveel op de technische kant en op de kwaliteit van de hun producten, waardoor ze de focus op Sales en daardoor business opportunities.

Omzet voor een bedrijf is immers hetzelfde als wat bloed voor het lichaam is, je kunt niet zonder.

Sales is de zoektocht om zoveel mensen mogelijk te vinden, die jij met jou willen spreken omdat jij ze van hun probleem af kan helpen.

Mindset

Een ondernemers-mindset  is een voorwaarde is voor succes. Kort door de bocht gezegd –
je moet stoppen met denken als een werknemer en beginnen met denken als een ondernemer. 
Het is van belang om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling en groei, zodat je jezelf niet

beperkt door de verkeerde mindset.